Tällä kertaa Komiat-lehden Kaverikirjan vastausvuorossa on Aapo Kamppinen. Hänellä on parhaillaan käynnissä toinen kausi Kauhavan kaupunginvaltuustossa. Kamppinen toteaa olevansa kova mokailemaan, mutta huono nolostumaan.
Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!
Nappaa Komiat Digin _1. kk vain 5 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja videot
Uutiset sähköpostiisi
Tilaajaedut
Pelit