Mäki-Kevarin palvelukodissa ollaan kiitollisia Ylihärmän seudun vanhustenkotiyhdistyksen hankkimista ilmalämpöpumppuista. Kuvassa vasemmalta oikealle Yhdistyksen isännöitsijä Matti Mantere, palvelukodin sairaanhoitaja Maija Rantala ja palveluvastaava Johanna Pärmi sekä yhdistyksen puheenjohtaja Esa Vaittinen ja varapuheenjohtaja Aarno Heinonen.
Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!
Nappaa Komiat Digin _1. kk vain 5 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja videot
Uutiset sähköpostiisi
Tilaajaedut
Pelit