"Onhan täällä tukalaa ollut" – Mä­ki-Ke­va­rin pal­ve­lu­ko­tiin saatiin kauan kai­va­tut il­ma­läm­pö­pum­put

Ylihärmässä sijaitsevaan palvelukotiin yritettiin vuosia saada ilmalämpöpumppuja, sillä helteet hankaloittivat niin työntekijöiden kuin asukkaidenkin olotilaa. Kun niitä ei alkanut kuulua Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialueelta, toiminnanjohtaja kääntyi Ylihärmän seudun vanhustenkotiyhdistyksen puoleen.

Mäki-Kevarin palvelukodissa ollaan kiitollisia Ylihärmän seudun vanhustenkotiyhdistyksen hankkimista ilmalämpöpumppuista. Kuvassa vasemmalta oikealle Yhdistyksen isännöitsijä Matti Mantere, palvelukodin sairaanhoitaja Maija Rantala ja palveluvastaava Johanna Pärmi sekä yhdistyksen puheenjohtaja Esa Vaittinen ja varapuheenjohtaja Aarno Heinonen.
Mäki-Kevarin palvelukodissa ollaan kiitollisia Ylihärmän seudun vanhustenkotiyhdistyksen hankkimista ilmalämpöpumppuista. Kuvassa vasemmalta oikealle Yhdistyksen isännöitsijä Matti Mantere, palvelukodin sairaanhoitaja Maija Rantala ja palveluvastaava Johanna Pärmi sekä yhdistyksen puheenjohtaja Esa Vaittinen ja varapuheenjohtaja Aarno Heinonen.

Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!

Nappaa Komiat Digin _1. kk vain 5 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja videot Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit
Mainos
Komioiden pelit

Pelaa Komioiden digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä