Kaupunginvaltuusto kokoontui maanantaina Kauhavan koulukeskuksessa. Pois oli viisi keskustavaltuutettua. Kaupunginhallituksen puheenjohtajaa sijaisti Jari Välikangas ja kaupunginjohtajaa hallintojohtaja Liisa Salo. Puheenjohtaja Janne Sankelo veti kokouksen rutiinilla, rivissä oli tutusti myös henkilöstöjohtaja Päivi Niemistö.
Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!
Nappaa Komiat Digin _1. kk vain 5 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja videot
Uutiset sähköpostiisi
Tilaajaedut
Pelit