Kulttuuripalkinnon vastaanottivat Kauhavan Nuorisoseura ry:n johtokunnan jäsenet Mika Piri, Mari Piri, Erkki Vartiala, Antti Sivula ja Martti Koivisto. Palkinnon luovuttajia edusti kaupunginjohtaja Vesa Rantala.
Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!
Nappaa Komiat Digin _1. kk vain 5 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja videot
Uutiset sähköpostiisi
Tilaajaedut
Pelit