– Nyt koeponnistetaan tilat, valtuuston puheenjohtaja Antti Kurvinen sanoo. Hän viittaa siihen, että ensi maanantain kokous on ensimmäinen, joka pidetään uudessa kaupungintalossa.
Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!
Nappaa Komiat Digin _1. kk vain 5 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja videot
Uutiset sähköpostiisi
Tilaajaedut
Pelit