Härmän Kylpylän Lakeus-salissa maanantaina 6.5. kokoontunut kaupunginvaltuusto hyväksyi yksimielisesti kaupungintalohankkeen hankinta-arvoksi 5,1 miljoonaa euroa.
Siitä neljä miljoonaa euroa menee Tietotalon saneeraamiseen ja varustamiseen kaupungintaloksi sekä miljoona euroa kauppaan, jolla kaupunki ostaa kiinteistön tytäryhtiöltään Kiinteistö Oy Kauhavan Tietotalolta.
Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!
Nappaa Komiat Digin _1. kk vain 5 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja videot
Uutiset sähköpostiisi
Tilaajaedut
Pelit