Kau­ha­van kau­pun­ki sai 125 000 euroa pe­ril­li­sit­tä kuol­leel­ta: rahan käyttö meni uuteen val­mis­te­luun

Kaupunginhallitus käsitteli asiaa kokouksessaan 4. toukokuuta.

Kauhavan kaupunginhallitus käsitteli kokouksessaan 4. toukokuuta perillisittä kuolleen henkilön kaupungille tulleen omaisuuden käyttämistä.

Kaupunginhallitus päätti palauttaa asian uudelleen valmisteltavaksi Harri Ojanperän ehdotuksesta.

Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!

Nappaa Komiat Digin _1. kk vain 5 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja videot Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit
Mainos
Komioiden pelit

Pelaa Komioiden digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä