Kauhavan kaupunginhallitus käsitteli kokouksessaan 4. toukokuuta perillisittä kuolleen henkilön kaupungille tulleen omaisuuden käyttämistä.
Kaupunginhallitus päätti palauttaa asian uudelleen valmisteltavaksi Harri Ojanperän ehdotuksesta.
Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!
Nappaa Komiat Digin _1. kk vain 5 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja videot
Uutiset sähköpostiisi
Tilaajaedut
Pelit