Tulevan valtuustokauden kaupunginvaltuuston kokoonpano on yksi maanantain 11.11. kokouksen päätettävistä asioista. Valtuuston kokoa halutaan pienentää nykyisestä.
Kaupunginvaltuuston on tehtävä seuraavassa kokouksessaan 11.11.
Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!
Nappaa Komiat Digin _1. kk vain 5 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja videot
Uutiset sähköpostiisi
Tilaajaedut
Pelit