Kolumni

Elämä on ihmisen parasta aikaa – ja kesä toi­sek­si pa­ras­ta!

Oikiat filosofit mumisevat luolissaan ja keksivät silloin tällöin mahtavia ajatuksia. Jotta niistä jää jotain jälkipolville, lähellä pitää olla kirjuri tahi muu muistiinpanija.

Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!

Nappaa Komiat Digin _1. kk vain 5 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja videot Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit